تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

تک چشم دجال در روزنامه همشهری + بازی جنگ خان ها و یا جنگ با ایرا

786

حمدو ستایش مخصوص خدایی است که جهان و جهانیان را آفرید

تک چشم دجال در روزنامه همشهری + بازی جنگ خان ها و یا جنگ با ایران و اعراب

سلام


هنوز چند وقتی از قرار دادن نماد تک چشم چپ در تلویزیون و صدا و سیما ایران با عنوان آرم شبکه مستند با یان وقاهتی که چشم را هم در درون ارم نشان دادند  (چشم شیطان و یادجال- حضرت علی دجال رو تک چشم بیان کرده----داستان های زیادی در این رابطه وجود داره مثل کور شدن 1 چشم شیطان توسط حضرت ابراهیم در زمانی که حضرت اسماعیل رابرای قربانی میبرد ----  و یهود رو هم به اون ها ربط داده است راحت با یک سرچ تو اینترنت میتونید حدیث و پیدا کنید  -(این هم رو بگم که خدا در قران به شما مژده داده شده که قوم بنی اسرائیل و یهود بعد از شر و فتنه بزرگی  . . .

حتما - حتما ادامه مطلب و بخونید - فوق العاده مهم

786

حمدو ستایش مخصوص خدایی است که جهان و جهانیان را آفرید

تک چشم دجال در روزنامه همشهری + بازی جنگ خان ها و یا جنگ با ایران و اعراب

سلام


هنوز چند وقتی از قرار دادن نماد تک چشم چپ در تلویزیون و صدا و سیما ایران با عنوان آرم شبکه مستند با یان وقاهتی که چشم را هم در درون ارم نشان دادند  (چشم شیطان و یادجال- حضرت علی دجال رو تک چشم بیان کرده----داستان های زیادی در این رابطه وجود داره مثل کور شدن 1 چشم شیطان توسط حضرت ابراهیم در زمانی که حضرت اسماعیل رابرای قربانی میبرد ----  و یهود رو هم به اون ها ربط داده است راحت با یک سرچ تو اینترنت میتونید حدیث و پیدا کنید  -(این هم رو بگم که خدا در قران به شما مژده داده شده که قوم بنی اسرائیل و یهود بعد از شر و فتنه بزرگی که ایجاد میکنند توسط همان گروهی که سری اول ادب شدند - برای بار دم ادب میشوندو نسلشون از روی زمین پاک میشوند و چون قران گفته توسط کسانی که سری اول ادبشون کردند یهود را  در بار دوم هم به سزای کارشون میرسند با این فرق که نابود میشوند برای همیشه - پس میشه مسلمانان و الان هم شیعه ها و مخصوصا ایران و ایرانی ها که دایه دار حق و عدالت هستند و میشه برداشت کرد که توسط همین گروه بنی اسرائیل به رحمت ایزدی خواهد پیوست انشاا.. و از شر این قوم فتنه گر که حتی به پیامبران هم رحم نکرد و چندین پیامبر را به شهادت رساندند --- میتونید داستان ها رو تو اینترنت بگردید و بخوانید اگه حداقل معنی قران رو نمیخونید --- و چندین بار ادب شدند و پیامبران اون ها رو به راه راست اوردند ولی باز روز از نو روزی از نو -- شرشون از زمین برای همیشه کنده میشه و ...   )  )       خودمون نمیگذره که این سری نوبت روزنامه همشهری شده . این گروه ها و اشخاص منحرف که به هر طریقی شده نماد خودشون را اشاعه میدهند و سعی در تبلیغ اون دارند (فراماسون ها - منتظران دجال و حکومت شیطان - یهودی ها - فراماسون ها رو ول کنید بچسبید به یهود و یهودیت و چیزهایی که اینها در زمان حضرت یوسف و موسی و ... سایر پیامبران از جادو و جادوگری و جنگیری و .. یادگرفتند و تا امروز ادامه دادند و پیرو شیاطین و اجنه هستند به طرقی - اینجا چ.ون جاش نیست من بحث ها رو خلاصه میگم - منبع و مطلب زیاده - سخنرانی های آقای رائفی پور هم الحمدالله راحت تو نت پیدا میشه بگیریدو ببینید تا حدودی توضیح داده اند ) مدتی هست فعالیت خودشون رو به طرز شدیدی گسنرش دادند و بی پروا در حال اشاعه اون هستند مخصوصا درایران که نور الا نوره درکشور امام زمان .به قول مرحوم کافی          بله 


مثل عکس بالا . در روزنامه همشهری که در تاریخ 15 فروردین 1390 به شماره  5370 می باشد .

از طرفی هم تو اینترنت و فیلم ها و ..... .   جالب اون که ندانسته و یا دانسته عده ای هم تبلیغشون و میکنند و حمایت .  اما حالا اینها به کنار جنگ عظیمی که در مقابله با ایران هم راه افتاده از سمت دیگری میتونید ببینید کار به جایی رسیده که برای بازی ای که ایرانیان مثل شخصیت های فیلم 300 ترسیم شده اند و تنها اروپاییان مخصوصا انگلستان و 1-2 کشور مثل انسان ها طراحی شده اند 10000 دلار (10 میلیون تومان)جایزه گذاشته اند و حتی به زبان فارسی ترجمه شده و تبلیغات وسع و سنگینی هم راه انداخته اند .

لینک برای دیدن در سایز اصلی کلیک کنید


بازی هم از جذابیت خوبی برخوردار هست و بادادن جایزه به صورت پول و تبیلغ بسیار شما را مجذوب خودش میکند . و مفاهیم کابالایی و فراماسونی و یهودیت این قوم ضاله بنی اسرائیل و پیروان شیطان  را به شما القا میکند.

بازی به اکثر زبان های دنیا ترجمه شده خصوصا فارسی و عربی .

در اکثر بازی هایی که ساخته میشود ایران و فرهنگ و تمدن پارسی وجود ندارد و زبان فارسی پشتیبانی نمیشود . اما اینجا و دراین بازی باید زبان پارسی و عربی باشد و عکس اون در بالای صفحه اصلی سایت باید باشه .

چرا چون کل هدفش ایرانیان و مخصوصا شیعیان و اعراب و مسلمانان می باشد .عکس رو میبینید.


در صفحه اصلی می بینید که قیافه های ایرانیان و پارس ها با لباس زره ای و ترسناک و قیافه های مضحک طراحی شده اند . اعراب هم پفیه در روی صورتشون و مثل کسانی که عملیات ها یتروریستی را انجام میدهند ترسیم شده اند .


در زیر نماد این دو گروه 2 تصویر بزرگ تر قرار داره که 2 گروه آلمان ها (که با لباس شوالیه ها و شوالیه های تمپلر یا قلعه ای - که اشاره دارد به داستان  این که بعد از تصرف بیت المقدس توسط مسیحیان دو گروه شوالیه به وجود آمدند هاسپیتالر یا بیمارستانی و تمپلر و یا قلعه ای --- آقای رائفی کامل در مباحثشون توضیح میدهند  به زودی من فیلم های ایشان رابراتون قرار میدهنم بتونید ببینید ----  و دیگری بلغار ها می باشد که شبیه شیطان پرستان طراحی شده اند  و با عصایی شبیه  عصای موسی که در نوکش یک عروسک هست )



لینک برای دیدن در سایز اصلی کلیک کنید

عروسک - بهتر ببینید مترسک --نه - بهتر ببینید عروسک تک چشم درسته عروسک تک چشم هست.



حالا من عکسی رو که ویرایش کردم براتون میزارم - من مشکوک شدم به این ها که یه چیزی اینجا کمه - نور عکس و زیاد کردم پشت این دو نفر 1 چیز دیگه بود - چی 1 نفر دیگه که دیگه مترسک نیست . موجودی زره به سر که 1 چشم دارد - چشم هم معلوم نیست اما کلاه خودش جوری هست که معلومه 1 چشم هست دقت میخواد  دوباره بررسی کنید . 

نماد تو این دو شخصیت زیاده .


لینک برای دیدن در سایز اصلی کلیک کنید

میگذریم اگه دقت کنید همون طور که میبینید فضا تاریکه و راز آلود که خصوصت یهود هست و باید رازش کشف بشه . 

لینک برای دیدن در سایز اصلی کلیک کنید

خوب حالا به محیط میرسیم محیطی که 2 تا از نیروهای دجال تک چشم و یا شیطان در روبرو هستند و پشتشان رهبری زره پوشیده سیاه پوشیده با زره ای که 2 شاخ در کلاه خودش است (اشاره به اینکه که بز رو نماد شیطان میدانند به خاطر داستان حضرت نوح که میگویند که بز تنها حیوانی بود که حرف حضرت نوح را گوش نکرد و با عث ناراحتی حضرت نوح شد در هنگامی که حیوانات در کشتی سوار میشدند و حضرت نوح دعا کرده و عیبی بر بز نهاده شد و شد بعد ها نماد شیطان پرستان -- عیب ---عیب ظاهری شاید نباشد میتوانید برید تحقیق کنید که عیب چی هست - من اگه بخوام همه چیزو توضیح بدم وقت کمه و شاید 100 صفحه هم کم باشه و خارج از بحث میباشد  . الحمدالله دوستان و سایت های زیادی پیدا شده اند که اطلاع رسانی میکنند . ) بقیه مواردو خوب ببینید پیدا میشه و میتونید پیدا کنید خیلی تابلو هستند



لینک برای دیدن در سایز اصلی کلیک کنید

زمین از سنگ و حالت ترک ترک که تداعی بیابان میکنه (اینو میگذرم خودتون بررسی کنید .) ستون ها 2 سری ستون داریم. 1سری ستون ها در گوش های تصویر هستند که تابلو ترند - ولی اینها کاذب هستند و به نظر من نشان جهانی است که به ما نشان میدهند و ستون های دنیای کاذب و ... که 1000 تا تفسیر میشه برداشت کرد - ابر ها هم گرفته و تاریک (پا خودتون مبحصش). ستون های اصلی پشت سر اون دو نماد بزرگ که توضیح دادم ظاهرن بلغار و آلمان به گفته سایت بازی و در باطن چیز دیگه ای هستند وجود دارند . و تابلو هست دیگه الان همه شدند مفسر ستون های معبد سلیمان اون 2 ستون معروف بوآز و جاشین (امیدوارم درست نوشته باشم فاریسشو ) و پشتش که نماد پارس ها و اعراب هست و معلوم نیست تو تصویر معبد سلیمان هست.



نماد زیاده و توضیح زیاد . من خلاصه گفتم و خیلی ها رو گذشتم . ولی اولین چیزی که با دیدن این تصویر  میتونیم مطرح کنیم که خیلی تابلو هست  که این یعنی چی و این تصویر بیانگر چیه - میشه تفسیر کرد که سپاهیان دجال و تک چشمان و یهودیان بنی اسرائیل و همپیمانانشون می خواهند حکومت جهانیشون که سالهاست دارندبرنامه ریزی کنند اجرا کنند و یکی از این برنامه ریزی معبد سلیمان است که اینها میخواهند بسازند و بعد تشکیل نظام جهان بینی و نابودی ادیان خدایی است و اینجا اعراب و مسلمانان واقعی (تاکید میکنم واقعی) و ایرانیان و مخصوصا شیعه ها دشمنان ما هستند که خیلی کوچک هستند و تروریست هستند و ما در مقابل اونها آماده نبرد هستیم و چه به صورت آشکارا و چه به صورت پنهانی و به وسیله نیروهای مخفی اهدافمون و جلو میبریم و در برابر کسانی که مقابل ما می ایستند وای می ایستند و مقاومت میکنند و از کی منتظر برپایی معبد سلیمان و دست یابی به پادشاهی جهان هستند از زمان های دور مخصوصا از زمانی که بیت المقدس توسط مسیحی ها با اقدام تفرقه اندازه بین مسیح و مسلمان و ایجاد جنگ بعد از چند صد سال حکومت مسلمانان تصرف شد و شوالیه های تمپلر و معبدی در ملک سلیمان و کتاب های ممنوعه (جادوگری و جن گیری ) دست پیدا کردند و مابقی قضایا .


نماد تو قسمت خودبازی و ساختمان ها و ... زیاده اما یک روشنگری لازم بود چند وقتی میشه که من این سایت و میشناسم و منتظر بودم کسی صداش در بیاد دیدم همه در خواب خرگوشی هستند دیگه این تک چشم چپ و تو روزنامه همشهری دیدم خواستم مقاله ای و مطلب در موردش بنویسم خدا یاری کرد و لطف نمودو مرحمت بر من نمود توانستم این موضوع را بگم تا جوانان و دوستان خودم مطلع باشند با دست خودشون ضد خودشون کار میکنندو تبعیت میکنند این مطلبو ایده و عقیده های کثیف رو .


تا حالا حداقل بر اساس اعلام خود سایت 15 میلیون نفر عضو سایت شده اند .

اطلاع رسانی را که وظیفه دیدم انجام دادم بقیه میشه دست شما دوست عزیز که با انتشار مطلب و  دوشن کردن قضیه و اطلاع رسانی و ... کار دیگه از جمله ف یل  ت  ر شدن این سایت جلوشو بگیرن .


تمام گروه ها و تمدن ها و نژادهای موجود در بازی

لینک برای دیدن در سایز اصلی کلیک کنید

مطلب زیاد بود شاید خیلی ها وقت نشد و یا مطلب یادم رفت و یا جایی غلط املایی دارم به بزرگیتون ببخشید.


به من چی - به من و تو خیلی ربط داره وقتی تو اینترنت و نت و جنگ نرم کم بیاریم فردا میخوای با اینا بجنگی فردا که علنا به تو توهین کردند میخواهی چیکار کنی الان 300 میسازند فردا معلوم نیست چیکار میکنند.


با تشکر از شما و مدیریت ساید م.ایران و آرزوی سلامتی امام زمان (عج ) و درخواست از خداوند  و آرزوی تعجیل در فرج امام زمان.

صلواتی هدیه برای سلامتی و تعجیل در فرج ولی عصر امام زمان (ع) -- هدیه نمایید.


موفق و سربلند باشید

با تشکر : مرتضی زارع


سئوالی بود بپرسید - اگه عکس ها مشکل داشت و یا مطلبی بود و یا به ذهنتون دسید بگید قابل انعکاس باشه رو سایت میزارم .

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 15:03 http://www.60game.mihanblog.com

با عرض سلام دوست عزیز تبلیغات جنگ خان های را کجا می توان گرفت
تشکر می کنم اگه بگی
توی نظرات وبلاگم بگو

امیرحسین مکارمی جمعه 2 تیر 1391 ساعت 14:36


در رابطه با مقاله آقای محسن بهرامی که درقسمت"ادامه مطلب"آمده است،باید بگویم که اگر سری بهسرور.comبزنید،خواهید دید که اصلا نژادی بنام نژادایرانی وجود نداره.البته من حدود2-3سال پیش بود که این بازی رو میکردم ولی تااونجاییکه به یاددارم،اگر تصویرنسبت داده شده به سربازایرانی توی سرور.irروتوی سرور.comجستجو کنیدبه نژادی بنام"گت"(Goth)میرسید که مربوط به اروپاست...
برای تحقیق وبررسی دقیق ترمیتونیدبرید به این سرور:www.khanwars.com
به احتمال زیاد شایدآدمین ایران خودش این تغییرروایجادکرده وازاین تغییرات هم کم نمی بینیم برای مثال اگه به بازیmy free farm(مزرعه رایگان من)هم میبینیم توی سروراصلی درصفحه آغازین عکس یه خوک روزده اماتوی سرور ایرانی بجای عکس خوک عکس یه گوسفندروزده که کاملاطبیعیه!چون خوک درآیین ماحرامه!

یه بنده خدا چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 16:29

باباجمع کنیداین خرافاتاوچرتوپرتاتون خجالت بکشید
شدیم نژادپرست به ماچه ربطی داره کی چیکارمیکنه بابابریددنبال یه چیزی که یکم به نفع ملتودولتوجامعه باشه
دوست عزیزخودتم میدونی مانمیتونیم با اسراییل دربیافتیم چون ماتنهاییم
بعدشم نوشتی دفعه اول بدست مسلمونابهشون ظربه خورده؟؟؟
میشه دقیقتربگی کی بوده؟؟؟
اونموقع مسلمونیم بوده مگه؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد