تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

بازی the first templar - زائر بیت المقدس

سلام



اینم یه بازی ضد اسلامی تمام عیار با نام شوالیه های تمپلر که جریانات نفوذ آنها به بیت المقدس و یافتم گنج های پنهان و بیان میکنه . یه سری دوستان گفتند زیاد در مورد فراماسونری و کابالا و .. نگم برای همین زیاد توضیح نمیدهم .

اما در ادامه مطلب داستان بازی و توضیحات مربوطه ذکرشده.


توضیحات در ادامه مطلب ...




سلام



اینم یه بازی ضد اس`لامی تمام عیار با نام شوالیه های تمپلر که جریانات نفوذ آنها به بیت المقدس و یافتم گنج های پنهان و بیان میکنه . یه سری دوستان گفتند زیاد در مورد فراماسونری و کابالا و .. نگم برای همین زیاد توضیح نمیدهم .

اما در ادامه مطلب داستان بازی و توضیحات مربوطه ذکرشده.



کهنه تر از تاریخ

بازی The First Templar که توسط کمپانی نه چندان معروف Haemimont Games ساخته شده در واقع روایت گر داستانی کهن در قرون وسطی است. ناشر بازی شرکت Kalypso Media است و با نگاهی به همین نام های ناآشنا، انتظار زیادی از این عنوان نمی رفت.

داستان


داستان بازی ایده جالب و تأمل برانگیزی دارد و مربوط به دو شخصیت اروپایی می شود که در زمان قرون وسطی به دنبال جام مقدس عیسی می گردند. این جام در واقع آخرین جامی است که عیسی در شام آخر از آن نوشید و به طور کلی افسانه های بسیاری پشت این جام هستند. همین چند خط کافی است که داستان بازی تعریف شود، چون The First Templar داستان به هم ریخته ای دارد که بسیار بد روایت می شود و همین موضوع باعث می شود که به طور کلی داستان در کمترین درجه اهمیت قرار بگیرد.

در طی Loadingها بیشتر وقایعی که باید در طول آن مرحله بدانید، گفته می شود و سبک روایت این نوشته ها در میان Loading خیلی شبیه به Castlevania: Lords of Shadow کار شده است، با این تفاوت که بسیار بی کیفیت تر از آن بازی هستند. به وضوح معلوم است که بازیسازان خیلی تحت تأثیر کتاب کد داوینچی (The Da Vinci) دن براون (Dan Brown) قرار گرفته اند و اشارات زیادی در بازی هست که در کتاب نام برده شده، قرار دارد. به طور کلی داستان و دیالوگ های The First Templar از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند.


گرافیک


واقعاً هیچ نکته مثبتی به غیر از بعضی طراحی های هنری محیط های بازی، مثل جنگ در بخش گرافیک این بازی دیده نمی شود. بدترین موضوع، انیمیشن های بسیار مضحک شخصیت ها است و کافی است که یکبار با شخصیت اول بازی بدوید تا به این موضوع پی ببرید. انیمیشن مبارزات هم از چنین ضعفی رنج می برد و محیط ها بسیار خلوت و تکراری هستند که واقعاً حس می کنید داخل یک محوطه مرده هستید که سازندگان برای شما طراحی کرده اند. فریم بازی روی 60 است، ولی این موضوع به طور کلی مضامین گرافیک بازی را تحت الشعاع قرار داده و ما با یک عنوان ضعیف از نظر بصری هستیم.

موسیقی/صداگذاری


موسیقی خاصی در بازی شنیده نمی شود و اکثر قطعات از بافتی تکراری تشکیل شده اند که بارها در این بازی ها شنیده ایم. صداگذاری شخصیت ها بسیار بد است. هیچ حسی در گویندگی وجود ندارد و کار میکس بسیار بدی روی آن انجام شده است. صدای یک شخصیت یا بسیار بلند است که گوش را آزار می دهد و یا خیلی آرام که چیزی نمی شنوید. صدای محیط و شمشیرها و... هم دست کمی از این موضوع ندارند.

گیم پلی


سازندگان بازی سعی کرده اند که گیم پلی شبیه به سری Dragon Age داشته باشند که نتیجه، یک تقلید ضعیف است. سازندگان، سیستم جستجو، مکالمه و پاداش دهی Dragon Age را به درستی درک نکرده اند و در دل یک بازی اکشن بی کیفیت، عناصر ضعیفی از سبک RPG مشابه به Dragon Age را به کار برده اند. مبارزات تیمی و سوئیچ کردن بین شخصیت ها کاملاً از روی DA کپی شده، ولی متأسفانه مشکل اینجاست که هیچ نیاز تاکتیکی به استفاده از این موارد وجود ندارد. در طول بازی، مأموریت های فرعی به سبک DA هستند که بیشتر در داخل یک کتیبه نوشته شده اند، ولی بازی ای که مأموریت های اصلی آن کسل کننده است، مسلماً مراحل فرعی آن بسیار بدتر خواهد بود.

هوش مصنوعی دشمنان بسیار ضعیف است و تنها موردی که ممکن است در آن ضربه بخورید، این است که تعداد آن ها زیاد باشد و شما در داخل یک دایره از دشمنان محاصره شده باشید. سیستم مبارزات شبیه به DA II است و با یک دکمه دائم، حرکات تکراری انجام می دهید و سیستم مبارزه دیگری وجود ندارد که حرکتی جدید را باز کنید. بعضی وقت ها شخصیت اول یک سری حرکات پایان دهنده و یا به قولی Finisher اجرا می کند که واقعاً باعث خنده است. چون هیچ منطقی در این حرکت های رزمی وجود ندارد و این که واقعاً معلوم نیست چه زمان این حرکات اجرا می شوند. مراحل در محیط های گوناگونی اتفاق می افتند، ولی متأسفانه گرافیک ضعیف بازی این نکته مثبت بازی را کم رنگ کرده است.

نتیجه گیری


بازی The First Templar شاید در کشور سازنده این بازی یعنی بلغارستان عناونی برای سرفرازی این کشور باشد، ولی در سطح بین المللی و در میان بازی های بسیار با کیفیت، نکات منفی آن به چشم می آیند.

نویسنده: حمیدرضا نیکوفر


**** 

زائر بیت المقدس اول زیر داستان دو کاراکتر -- فرانسه زائر بیت المقدس ، و همراه او ، بانوی بزرگوار بوده است که بدعت گذار اعلام کرد. Taking control over these two unlikely allies, the player must uncover the mysteries behind the Templar Order, play a role in a grand conspiracy, and discover the secret of the Holy Grail. به دست گرفتن کنترل این دو بیش از متحدان غیر محتمل ، بازیکن باید اسرار پشت سفارش زائر بیت المقدس ، کشف ایفای نقش در توطئه بزرگ ، و کشف راز جام مقدس.

In development by Haemimont Games, The First Templar is a co-operative action adventure game in development for Xbox 360 and PC. در توسعه های بازی Haemimont ، زائر بیت المقدس اول تعاونی اقدام در توسعه بازی ماجراجویی برای ایکس باکس 360 و کامپیوتر است. The game portrays a dark and gritty view of the late 13th century where old friends become enemies, corruption spreads throughout the Church and fallen knights oppress the weak and renounce their oaths. بازی وجهه نظر تاریک و ریگ دار از اواخر قرن 13th دوستان قدیمی که در آن تبدیل به دشمنان ، گسترش فساد در سراسر کلیسای افتاده و شوالیه ستم ضعیف و سوگند خود را نفی کرده. The player must uncover the mysteries behind the Templar Order, play a role in a grand conspiracy, and discover the secret of the Holy Grail. بازیکن باید اسرار پشت سفارش زائر بیت المقدس ، کشف ایفای نقش در توطئه بزرگ ، و کشف راز جام مقدس. The heroes face powerful opponents at every turn, in the face of the Saracen, King Philip IV of France and the Inquisition. قهرمانان چهره مخالفان قدرتمند در هر نوبت ، در برابر مسلمان ، شاه فیلیپ چهارم فرانسه و تفتیش عقاید.

The First Templar features both single player and co-op modes. زائر بیت المقدس اول ویژگی های هر دو بازیکن در پست و شرکت عملیات حالت. When playing solo, the player can switch between the two characters, leaving the control of the second hero to the game's AI. در هنگام بازی در انفرادی ، بازیکن می تواند بین دو کاراکتر تعویض ، خروج از کنترل از قهرمان دوم به هوش مصنوعی بازی است. At any moment a second player can join in and take control of the AI controlled hero. در هر لحظه یک بازیکن دوم می تواند در پیوستن و تحت کنترل گرفتن از قهرمان هوش مصنوعی کنترل می شود.



به سرعت گام تعاونی بازی : بازیکن می تواند کمک به یکدیگر به عنوان هر یک طول می کشد در نقش شخصیت های اصلی بازی است. Drop-in/out cooperative gameplay lets the AI take over when one player leaves the game. گیم پلی Drop-in/out تعاونی اجازه می دهد تا هوش مصنوعی را بیش از زمانی که یک بازیکن برگ بازی ها.
* Single player- two characters: Play as either character, switching roles as you go to use the best skills for the job. * تنها بازیکن و دو حرف : بازی به عنوان بازی یا شخصیت ، تغییر نقش شما به عنوان رفتن به استفاده از بهترین مهارت برای این کار.
* RPG inspired character development: each has their own skills and skill paths, which the player can develop as they complete missions and explore the game world. * آرپیجی توسعه شخصیت الهام بخش : هر کدام از این مهارت خود و مسیرهای مهارت ، که در آن بازیکن می تواند توسعه یابد به عنوان ماموریت های آنها را کامل و اکتشاف دنیا بازی.
* Rich, historical game-world: return to the 13th century, where European culture is on the brink of collapse. * غنی ، تاریخی بازی جهان : بازگشت به قرن 13th ، جایی که فرهنگ اروپا در آستانه فروپاشی. 20 historically accurate locations have been recreated for the player to explore. 20 از لحاظ تاریخی دقیق مکان شده اند برای پخش به کشف دوباره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد