تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

ماجرای فُطرُس بین قبول و انکار -2

فطرس چه نوع فرشته ای بود؟

 (ماجرای فطرس و شبهات آن – 2)




در قسمت قبل این احتمال مطرح شد که ممکن است فطرس ملک از ملائکةالارض باشد برای اینکه روشن شود این نوع از فرشتگان چگونه موجوداتی هستند و چه فرقی با سایر ملائک دارند لازم است تا بحثی کوتاه در مورد انواع فرشتگان مطرح شود .. . .






ادامه مطلب ...

دنیا هیچ وقت این مادر را فراموش نخواهد کرد !!!

سونامی اخیر ژاپن رو که یادتون هست؟

وقتی گروه نجات زن جوانی را زیر آوار پیدا کرد،او مرده بود اما کمک رسانان زیر نور چراغ قوه چیز عجیبی دیدند.زن با حالت عجیب به زمین افتاده بود،زانو زده و حالت بدنش زیر فشار آوار کاملا"تغییر یافته بود. ناجیان تلاش میکردن جنازه را بیرون بیاورند که گرمایی موجودی ظریف را احساس کردند.چند ثانیه بعد،سرپرست گروه،دیوانه وار فریاد زد:بیاید...!یک بچه اینجاست.بچه زنده است...

وقتی آوار از روی جنازه مادر کنار رفت دختر سه-چهار ماهه ای از زیر آن بیرون کشیده شد.نوزاد کاملا" سالم و در خواب عمیق فرو رفته بود.مردم وقتی بچه را بغل کردند،یک تلفن همراه از لباسش به زمین افتاد که روی صفحه شکسته آن این پیام دیده میشد:

عزیزم،اگه زنده ماندی،هیچ وقت فراموش نکن مادر با تمامی وجودش دوستت داشت ..!

نظرتون...؟؟؟



منبع : مام2007

عکس لحظه شهادت مختار

عکس لحظه شهادت مختار



ما آدم ها معمولا عادت داریم که فیلم ها و سریال ها و برنامه های تلویزیونی را با حسی همراه با تعلیق و هیجان پیگیری کنیم. وقتی کسی می‌خواهد پایان فیلمی را برایمان شرح دهد، از او می‌خواهیم که «نه! اجازه بده خودم آخرش را ببینم!» حتی آن قدیم‌ها که تلویزیون پخش زنده مسابقات فوتبال را نداشت و بازی‌ها با چند ساعت تاخیر پخش می‌شد، گزارشگر برنامه طوری بازی فوتبال را گزارش می‌کرد که گویا اصلا از نتیجه خبر ندارد! (شاید هم واقعا خبر نداشت و او هم مثل بیننده‌ها منتظر پایان بازی بود!)

البته در این میان، فیلم‌ها و سریال‌هایی هم وجود دارند که تقریبا همه ما پایانش را خوب می‌دانیم، اما باز هم پیگیرش هستیم و گاهی حتی منتظر تغییری غیرمنتظره در پایانش! مثل سریال‌های تاریخی. کاش مالک اشتر ده قدم جلوتر برود و خیمه معاویه را بر سرش خراب کند. کاش حر راه امام حسین را نبندد. کاش مسلم، ابن زیاد را بکشد. کاش و کاش و کاش … تا دلتان بخواهد از این آرزو‌های بی‌ثمر تاریخی وجود دارد. حالا هم نوبت مختار شده. از دو سه قسمت قبل و دقیقا از وقتی که محاسن جناب مختار، به سپیدی گرایش پیدا کرد، ته قلب ما هم کمی لرزید. فهمیدیم که به آخر سریال و در حقیقت به آخر عمر مختار و قیام او رسیده‌ایم! و این بار هم مثل همیشه، کاش مختار پیروز شود!


. . .


ادامه مطلب ...

داستان حضرت علی علیه السلام و ابلیس ملعون

بسم الله الرحمن الرحیم


داستان حضرت علی علیه السلام و ابلیس ملعون


على (علیه السلام ) مى فرماید روزى در کنار خانه کعبه نشسته بدم پیرمردى قد خمیده را دیدم با موهاى سفید و بلند که ابروان او بر چشمانش افتاده بود با عصایى بر دست و کلاهى قرمز و جامه اى پشمین ، پیرمرد نزدیک شد و در حضور رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم که بر دیوار کعبه تکیه زده بود نشست . سپس گفت : .

ادامه مطلب ...

ماجرای فُطرُس بین قبول و انکار -1

ماجرای فُطرُس بین قبول و انکار


(ماجرای فطرس و شبهات آن – 1)



از امام صادق علیه‌السلام نقل شده که فرمود: فطرس فرشته‌ای است که پیوسته دور عرش گردش می‌کرد تا اینکه در موردى نسبت به فرمان الهى کُندى ورزید (فَتَلَکَّأَ فِی شَیْ‏ءٍ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ). این کوتاهی سبب شد تا بالش بریده و در جزیره اى افکنده شود.

هنگامى که حسین علیه‌السلام به دنیا آمد، جبرئیل علیه‌السلام مأمور شد بر رسول خدا صلی الله علیه و آله نازل شده و میلاد حسین علیه‌السلام را به وى تهنیت گوید. جبرئیل در راه فطرس را ملاقات کرد. فطرس دست به دامان جبرئیل شد تا کاری برای او کند. (فَعَاذَ بِجَبْرَئِیلَ)

او گفت: . . .


ادامه مطلب ...

دیدار امام زمان (عج) و حکایتی شیرین

بسم الله الرحمن الرحیم


دیدار امام زمان (عج) و حکایتی شیرین


اصل رؤیت و ملاقات با امام زمان در عصر غیبت امکان پذیر است. بسیاری از بزرگان که در عدالت آنان شکی نیست و می توان بر سخن آنان اعتماد کرد، جریان ملاقات یا دیدار خود با امام زمان (ع) را نقل کرده اند. حتی کتاب هایی درباره این دیدارها نگاشته اند و در آنها نام کسانی را که توفیق این زیارت را یافته اند ذکر کرده اند. این دیدارها هم در دوران غیبت صغرا و هم در عصر غیبت کبرا رخ داده است[۱].

در طول غیبت صغرا که حدود ۷۰ سال به طول انجامید، حضرت ولی عصر (عج) به وسیله نایبان خاص که خود تعیین کرده بودند، با مردم ارتباط داشتند. این نواب چهار گانه هر کدام یکی پس از دیگری، مدتی نیابت امام را عهده دار بودند. در طول این غیبت کوتاه مدت، هم این نایبان با امام ملاقات داشتند و هم گاه غیر این نواب نیز توفیق زیارت آن ماه تابان را می یافتند.

...


ادامه مطلب ...

یمن و سرزمینهای درگیر در واقعه شریف ظهور (موسسه موعود)

بسم الله الرجمن الرحیم


یمن و سرزمینهای درگیر در واقعه شریف ظهور (موسسه موعود)


سلام



این هم مستند یمن و سرزمینهای درگیر در واقعه شریف ظهور (موسسه موعود) که میتونید در ادامه مطلب دانلود نمایید

ادامه مطلب ...

نقد فیلم سینمایی آگاهی (The Knowing) با بازی نیکلاس کیج


نقد فیلم سینمایی آگاهی (The Knowing) با بازی نیکلاس کیج

نقد فیلم سینمایی آگاهی (The Knowing) با بازی نیکلاس کیج نقد فیلم سینمایی آگاهی (The Knowing) با بازی نیکلاس کیج

آگاهی (The Knowing) ، عنوان فیلمی است به کارگردانی الیس پروباس. بازیگر اول این فیلم نیکلاس کیج (شناخته شده در این گونه فیلم ها) و ساخته ۲۰۰۹است.داستان کلی فیلم مربوط به نابودی بشر و نجات عده ای (انتخاب شده) می شود…

ادامه مطلب ...

دانلود کتب فارسی نوشته شده توسط استاد “خادم الامام (عج) “

دانلود کتب فارسی نوشته شده توسط استاد “خادم الامام (عج) “

 

در سایت های مختلف کتب مختلف و عالی در زمینه فراماسونری و کابالا و صهیونیسم و آخرالزمان جدیدا به چشم می خورد . مهم ترین و بهترین آنها را به همراه چند کتاب دیگر جمع آوری کردیم و در سایت قرار دادیم . این کتب فارسی برای تحقیق در این زمینه های عالی هستند . برای دانلود کتب به ادامه مطلب بروید …

 

ادامه مطلب ...

سالهاست آب روانی در زیر حرم مطهر حضرت عباس(س) جاریست / عکس

بسم الله الرحمن الرحیم

سالهاست آب روانی در زیر حرم مطهر حضرت عباس(س) جاریست

شاید شنیدید که میگن آدم ها رو در دقایق حساس و سخت ترین شرایط میشه شناخت - در این شرایط آدم جبور انتخاب کنه گاهی بین خوب و خوب تر گاهی خوب و بد گاهی بد و بدتر - گاهی هم شرایط با اینکه که حساس هست وجدان آدم هست که باید انتخاب کنه با اینکه فرقی نمیکنه انتخابش چی هست در هر صورت برنده هست اما این برنده بودن میتونه رنگ و بوی دیگه و ابدیتی هم بگیره .

مثل چی مثل حضرت ابوالفضل با اینکه رفته بود آب بیاره و مشک رو هم پر کرده بود میتونست از آب بخوره و کسی هم بهش نمیگفت چرا آب خوردی و کسی هم نبود که چیزی ببینه و یا دلش آب بخواد اما از آبی که تو دستاش بود به خاطر خدا گذشت و نخورد چون یاران ودوستانش تشنه بودند و با خدا معامله ای کرد که خدا هم پاداشی داد بس بزرگ که نام ابوالفضل العباس تا قیامت قیامت به عنوان جوانمرد جانباز و باب الحوائج مانده و خواهد ماند . کسی که اسطوره ای شد برای دلاور مردانی که شاید هیچوقت حتی جنازه و استخوان هاشون پیدا نشد و شاید پودر شدند زیر خمپاره ها و پاتک ها و موشک ها و شاید تو قبره های بی نشون مدفونند. جایی که راهی باز شد به سر در کربلا که یکسره از اون جا برن پیش کی پیش کسایی که اسطوره هاشون بودند کسایی که فقط آرزوی دیدن قبرشون و خاک پاشون و داشتند تا سرمه چشمشون کنند اما چی حالا ملکوتی شدندو همسایشون .

کسایی هم هستند که هنوز پروتز نکردند نه اینکه لیاقت ندارند خوب هم دارند مگه نه 30 سال میشه بشینی رو یه ولپر - ولچر چیه روی یه تخت که خیلی سالم باشی از کمر به بالا سالمند و میتونند دست ها و سرشون و تکون بدند و حرف بزنند بعضی ها هم فقط سرشون و میتونند تکون بدند .

به خدا سخته یه جاییمون زخم میش تا 1 هفته درد میکنه - مریض میشیم 1 هفته از کارو زندگی میافتیم . اینا چی زندگیشون و دادند دست و پاشون و . برایمن و تو ماها و دیگران .

اونوقت یک سری نه اینکه سراغشون نمیرند تا شاید یه دل داری و امید بدند به اونا و بگند به یادتونیم شما نبودید معلوم نبود چه بلایی سر ما اومده بود  زخماشون و که بر نمیدارند زخمی رو زخماشون میزارند و میخواند چیزایی رو که برای به دست آوردنشون از خودشون گذشتند تا بدستشون آوردند و یه شبه به باد بدند .

بگذریم . حرف و درد زیاده . ما که کاری نمیتونیم براشون بکنیم لا اقل حرف که میتونیم بزنیم بزارید همین حرف رو هم بزنیم که فردای قیامت نگنئ لا اقل زبونی هم که شده خشک وخالی یه یاد و دفاعی و سراغی از ما نگرفتید .

ما به خاطر شما اینطور شدیم و شما ....          /

روز جانباز وبه همه جانبازان و از خود گذشتگان در راه میهن و خصوصا اسلام تبریک عرض میکنم.


یادتونه گفتم که حضرت ابوالفضل آب رو نخورد و ریختش . اما حالا آب هست که دنبال حضرت ابوالفضل اومده و در بدر معشوقش شده .

درست شنیدید آبی که حالا راهش رو زیر قبر این قمر بنی هاشم پیدا کرده و باعث شفای خیلی ها هم شده . . . .




توضیح  و عکس های بیشتر در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

عکس: حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم (ع)

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابوالفضل العباس
عکس های حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم (ع)


بقیه در ادامه مطلب . . .

ادامه مطلب ...

گفتگویی با عبدالله هاشم و پاسخ او به انحراف بزرگش …

گفتگویی با عبدالله هاشم و پاسخ او به انحراف بزرگش …




عبدالله هاشم و انحراف بزرگ


برای درک انحراف بزرگ عبدالله هاشم , روز گذشته به او نامه ای فرستادیم . او هم جواب هایی ارسال کرد . متاسفانه ایشان با علمای شیعه ارتباط نداشته اند و احادیث غلط و انحرافی اهل سنت که بسیار در کتب آنهاست را باور کرده و دچار انحراف بزرگی شده . او اعتقاد دارد که یک فرد مشخص همان یمانی موعود است و حتی به برخی احادیث بسیار غلط و انحرافی اهل سنت دل بسته و گفته که حتی ما در زمان ظهور شاهد ۱۲ مهدی هستیم !!!

برای خواندن متن مناطره به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...