تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

مسجد مسلمانان یا گراند لژ فراماسون ها

مسجد مسلمانان یا گراند لژ فراماسون ها


k2025v4dbkljpd6vi8zt.jpg


مسجد قدس تهران یکی از بناهای است،در استان مورد نفود طراحی فراماسون ها قرار گرفت و از نمادها و نشانه های آنان به دور نمانده است،اما آنچیزی که مد نظر است مورد هجوم قرار گرفتن اماکن مقدس است،به خصوص مساجد هستند،چنانجه که مسجد جامع یزد نیز از این دست دازی معصون نمانده است.


در نگاه اول به همه چیز شبیه است الا مسجد . بعضی ها می‌گویند قبل از اتمام کار گمان می‌کردیم کلیسا می‌سازند. عده‌ای هم . . .



(عکس ها یبیشتر و توضیحات در ادامه مطلب )



مسجد مسلمانان یا گراند لژ فراماسون ها


k2025v4dbkljpd6vi8zt.jpg

مسجد قدس تهران یکی از بناهای است،در استان مورد نفود طراحی فراماسون ها قرار گرفت و از نمادها و نشانه های آنان به دور نمانده است،اما آنچیزی که مد نظر است مورد هجوم قرار گرفتن اماکن مقدس است،به خصوص مساجد هستند،چنانجه که مسجد جامع یزد نیز از این دست دازی معصون نمانده است.

 

6516_634.jpg

در نگاه اول به همه چیز شبیه است الا مسجد . بعضی ها می‌گویند قبل از اتمام کار گمان می‌کردیم کلیسا می‌سازند. عده‌ای هم فکر می‌کردند این بنا سر در مترو است. هرچند برایشان سوال بوده که چرا اینقدر بی‌سر و صدا دارند اینجا مترو می‌زنند.  بعضی‌های دیگر هم …خلاصه هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد روزی صدای اذان از این ساختمان مثلثی به گوش برسد که رسید. درباره مسجدی واقع در سعادت آباد صحبت می‌کنم؛ مسجدی به نام مسجد قدس…به ادامه مطلب بروید…

با دیدن مسجد قدس اولین سوالی که تمام ذهنم را پر کرد این بود که چرا این مسجد گنبد ندارند؟ نمی‌دانم شاید مشکل از من بود که نام مسجد، گنبد را در ذهنم تداعی میکرد؟

خودم را قانع کردم که به قول معروف دنیا را نباید سخت گرفت. این هم برای خودش ابتکاری است. حتما کلی فکر بکر،نیرو و هزینه به کار رفته تا این بنا با این عظمت و زیبایی (!) این‌جا قد علم کند. حالا که هر روز کلیساهایی با فرم‌ها و اشکال مختلف ساخته می شود ما مسلمین و بخصوص شیعیان چرا از قافله عقب بمانیم.

اما قضیه به همین‌جا ختم نشد.

نمی‌توانستم از این حقیقت بگذرم که ” اولین چیزی که نمای این مسجد به ذهن تداعی می‌کند، هرم‌های فراماسونری است.

6517_648.jpg

قبلا شنیده بودم که: فراماسونرها فوق‌العاده نمادگرا هستند و نمادهایشان در همه جای دنیا دیده می شود. فرقی نمی کند کجا هستی، در کشوری غربی یا کشوری مسلمان در خاورمیانه، اگر کمی به اطرافت دقیق شوی ردپایی از نمادهای ماسونی را می‌بینی؛ از ابلیسک و هرم گرفته تا پرگار و گونیا.

شنیده بودم که هرم‌های فراماسونری در بازار مشهد صف کشیده‌اند

6515_730.jpg

شنیده بودم که ورودی شهر شیراز ابلیسک‌‌های سه‌گانه است. شنیده بودم که ساختمان موسسه قوامین فراماسونری است.

شنیده بودم که چشم شیطان در لوگوی شبکه خبر خودنمایی می‌کند. شنیده بودم که…آری! من همه اینها را شنیده بودم. عکسهای‌شان را هم دیده بودم. حتی از هرم‌های اطراف حرم امام هم خبر داشتم.

اما اعتراف می کنم که دیدن مسجدی تا به این حد فراماسونری برجا میخکوبم کرد؛ نفوذ فراماسونری – این جریان شیطانی – تا قلب خانه خدا آن هم در شیعه خانه اهل بیت!

سری به اینترنت زدم. کافی بود عبارت مساجد فراماسونری را در گوگل تایپ کنم تا کلی عکس و مطلب از مساجدی اینچنینی در جای جای کشورهای اسلامی در برابرم ظاهر شود.

اتفاقا یکی از همین مساجد بسیار شبیه مسجد قدس بود: مسجد شاه فیصل در پاکستان که توسط شاه فیصل عربستان ساخته شده

خلاصه هرچه بیشتر جستجو می کردم متاسف‌تر و خجالت‌زده‌تر می‌شدم.

مانده بودم قسم حضرت عباس(ع) را باور کنم یا دم خروس را، مسجد بودن بنا را ببینم یا فراماسونری بودنش را!

مانده بودم این مساجد بیشتر آسمانی اند یا شیطانی؟!

خدا بهتر می‌داند!

خدا بهتر می‌داند که این همه نشانه راسخ بودن آنها بر “باطل” خود است یا تشتت ما در “حق” خویش!

خدا بهتر می‌داند تلاش شیطانی آنها بیشتر است یا رکود و واماندگی ما!

خدا بهتر می‌داند علم شدن اینچنین بناهایی بوی خیانت می دهد یا غفلت!

خدا بهتر می‌داند…

 

نگارش یافته توسط عبدلله خدابنده

منبع : ماسون نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد