تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

تنها یک صدا می ماند و آن صدای حق هست یا حق

این سایت در مورد 14 معصوم و مسائل دینی ودر مورد دشمنی های پشت پرده وگروه های مخفی مثل فراماسونی و بیلدربرگ- شیطان و مطالب جالب و دانلود سخنرانی

تبلیغات کالای صهیونیستی به هر شکل ممکن !!!

 تبلیغات کالای صهیونیستی به هر شکل ممکن !!!


یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

مطلبی درد آور و صدالبته پند آموز که توسط ماسونیاب سابق نگاشته شده که از جذابیت خاصی برخوردار است . . . البته بعد از این همه حرف و مقاله درباره دشمن شناسی دیگر زمان کمی تحرک و مقابله عملی با دشمن رسیده است که باز هم در این مطلب به آن اشاره شده است . . . منتظر نظرات شما عزیزان درباره این مطلب نیز هستیم . .

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

مطلبی درد آور و صدالبته پند آموز که توسط ماسونیاب سابق نگاشته شده که از جذابیت خاصی برخوردار است . . . البته بعد از این همه حرف و مقاله درباره دشمن شناسی دیگر زمان کمی تحرک و مقابله عملی با دشمن رسیده است که باز هم در این مطلب به آن اشاره شده است . . . منتظر نظرات شما عزیزان درباره این مطلب نیز هستیم . . .


حتماً چندی پیش تصویر زیر گرفتن یک نوجوان فلسطینی توسط یک صهیونیست رو از تلوزیون دیدید . . !

حتماً فکر میکنید این حرکت به قدری وحشیانه بوده که حتی در خود سرزمینهای اشغالی هم محکوم شده . اما اشتباه فکر میکنید .  . .
خودرویی که این نوجوان توسطش زیر گرفته شد ساخت شرکت سوبارو بود ، شرکت مذکور هم فرصت رو مغتنم شمرد و از تصویر این حرکت وحشیانه برای تبلیغ محصولات خودش در فلسطین اشغالی استفاده کرد ، اونهم با این شعار “وقتی سوبارو سوار هستید ، کسی جلودار شما نیست”

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

شاید فکر کنید که این اقدام از طرف این شرکت یک ریسک بوده!
اما باز هم اشتباه میکنید . . .
چون این نوع تبلیغ در فلسطین اشغالی که در اون به شهروندان مسلمان و مقدسات اونها توهین کرده باشه ، قبلاً امتحان خودش رو پس داده و تضمین فروش در این منطقه محسوب میشه . شاهد این ادعا هم تبلیغات ضد اسلامی شرکت کوکوکالا در این کشور که حتماً قبلاً تصاویرش رو دیدید :
تصویر اول ، نه نفر مسلمان رو در حال سجده نشون میده که به شکل قوطی های نوشابه ترسیم شدن :

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

و تصویر دوم هم مسجد قبه الصخره رو به شکل بسته بندی کوکا کولا نشون میده .

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

اما این تصویر یک نکته ی مهم دیگه هم داره و اون هم این که شعار بالای تصویر این جمله است .
we are moving to a new location !
معنی این جمله هم اینه : ما در حال حرکت به سمت یک مکان جدید هستیم .
حتماً از خودتون میپرسید چه ربطی داره؟
ربطش اینه که این مسجد در مجاورت مسجد الاقصی واقع شده ، به طوری که بسیاری از مسلمانان هم اون رو با مسجد الاقصی اشتباه میگیرین . و همونطور که میدونید صهیونیستها از روزی که این خاک مقدس رو غصب کردن در فکر تخریب این مکان و ساخت معبد خیالی سلیمان هستن ، و در واقع منظور از مکان جدیدی که ما در حال حرکت به سمتش هستیم همون معبد سلیمان بوده :

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

اما این موارد و توهینها باعث شد یکبار دیگر به مساله ی تکراری تحریم کالاهای صهیونیستی اشاره کنم که گویا با سیاستهایی که مسئولین در پیش گرفتن قرار نیست به نتیجه برسه . من خودم قبلاً بارها در وبلاگ غصب شده ام (ماسون یاب) به این موضوع به تفصیل اشاره کردم ، در همین سایت ظهور ۱۲ هم بارها به این مساله اشاره شده .
اصلاً بگذارید خلاصه کنم حرفهام رو . این تصویر مربوط میشه به استفتا کتبی از دفتر رهبر معظم ، آیت الله خامنه ای :

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

طبق تخقیقات من شما به هر مرجعی که مراجعه کنید جوابی مشابه میگیرید . اما تا امروز با وجود اثبات صهیونیستی بودن بسیاری از شرکتها و  این حجم از توهینها به اسلام و مسلمین هنوز اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته .
طبق این استفتا خرید و فروش این کالا ها “به خاطر مفاسد و ضررهایی که برای اسلام و مسلیمین دارند” جایز نیست . و این میتونه به این معنی باشه که حتی شرکت ژاپنی الاصل سوبارو هم که در تبلیغات خودش علناً از کشتار وحشیانه ی مسلمین به دست اشغالگران حمایت میکنه شامل این فتواست .

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

و البته ذکر این نکته هم ضروریست که در سئوال ۲۶۳ کتاب اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبری هم پرسیده شده که آیا برای مسلمانان خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می رسند جایز است ؟ که حضرت آیت الله خامنه ای اینچنین پاسخ فرموده اند : ” بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، می شود، اجتناب کنند .
که با این اوصاف هیچ توجیهی برای خرید و فروش (و حتی تلبیغ) این اجناس باقی نمیمونه . اما فکر میکنم بازهم این مطلب مثل مطالب دیگه حکم کوبیدن آب در هاون رو داشته باشه . . .

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

باز هم به امید رسیدگی مسئولین . . .
نوشته شده توسط سجاد (ماسون یاب سابق!) – mason_yab@yahoo.com


 

مطلب بسیار عالی و تکان دهنده ای بود اما باز هم برای شما لیست کالا های صهیونیستی را قرار خواهیم داد تا بیشتر آشنا شوید … لیست و اطلاعات برخی کالاهای صهیونیستی

البته خیلی از کاربران میگویند که به جای این مارک ها و برند های معروف چه چیزی استفاده کنیم که اینجا دوباره بحث های پیچیده و زیادی باز میشود که ما مسلمانان کم کاری کردیم یا نتوانستیم هنوز جایگزینی برای آن ایجاد کنیم . . . البته از بعد از انقلاب مردم با تمام سرعت سعی در جبران گذشته کم کار نیاکان خود دارند که انشالله با همین وضع تا چند دهه آینده یکی از قدرت های بلامنازع جهانی خواهیم شد گرچه این حرف بنده در هشت سال دفاع مقدس این کشور اثبات شد اما برای جهانی شدن هنوز باید با وحدت و دوری از هرگونه تفرقه کار کرد تا انشالله بتوانیم به جای خرج برای اسرائیل به سود کشوذ و دینمان عمل کنیم . . .

خوب است که گذری هم بر صحبت های رهبر عزیزمان هم در این باره بزنیم . . .

یک مطلب تکراری . . ! یک مطلب تکراری . . !

حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) :

به وضع کشورهاى مسلمان دنیا نگاه کنید، گرسنگى و فقر و ضعف سیاسى و ناآگاهى و عقب‏ افتادگى و دنباله ‏روى سیاسى و اقتصادى را در این کشورها ببینید. چرا؟ چه کم داشتند؟ منابع طبیعی شان کم بود؟ نه. نیروى انسانیشان کم بود؟ نه. از لحاظ موقعیت جغرافیایى مشکلى داشتند؟ نه. چرا در این وضع اسفبار قرار گرفتند؟ زیرا دشمنان در طول صد یا دویست سال، از غفلت مردم و خیانت سران استفاده کردند و در کنار حمله‏ ى اقتصادى و نظامى، حمله‏ ى معنوى و فرهنگى کردند و بتدریج کشورهاى اسلامى را به این وضعى که مى‏بینید، درآوردند. این، وضع طبیعى عالم اسلام نیست.

از دورترین نقاط غرب دنیاى اسلام در وضع کنونى – یعنى از غرب آفریقا – تا اقصاى شرق عالم – یعنى تا شرق آسیا – عالم اسلام و منطقه‏ى مسلمان‏ نشین است. حساس ترین مناطق عالم، در اختیار مسلمانان است. یک قسمتش همین خلیج فارسى است که همه ‏ى دنیا در صفند، براى این‏که بتوانند کوله ‏بار خودشان را از ذخایر این منطقه پُر کنند و برگردند و بروند. همه‏ ى دنیا، محتاج نفت این منطقه‏ اند. اگر مسلمین با هم متحد باشند، دنیاى اسلام خیلى سود خواهد برد.

شیعه و سنى نباید بگذارند دشمن از اختلافاتشان سوءاستفاده کند

کسانى که شعار اتحاد و وحدت و برادرى مسلمین را مى‏دهند، اینها دشمن مسلمانان نیستند؛ دوست مسلمانانند، خیر مسلمانان را مى‏خواهند و مایلند همه‏ ى مسلمین عالم عزیز باشند. چه فایده‏ اى دارد که در داخل جامعه ‏ى اسلامى، مسلمانان از مذاهب مختلف، روبه‏ روى هم بایستند و به همدیگر ضربه بزنند؛ از آن طرف هم دشمن بیاید، هر دوى اینها را محاصره کند، سرشان را به هم بکوبد و خودش بنشیند، تماشا و استفاده بکند؟ این، خوب است؟

اگر ما مى‏گوییم که شیعه و سنى در کنار هم قرار بگیرند، یعنى شیعه، شیعه بماند؛ سنى هم سنى بماند. ما چه موقع به عالم تسنن گفته‏ ایم که منظورمان از وحدت این است که شما شیعه بشوید؟! ما چنین چیزى نگفته‏ ایم. هر کس خواست شیعه بشود، از طریق علمى و از راه مباحثات عالمانه شیعه بشود. آنها هم آزادند که بروند کار خودشان را بکنند. ما نمى‏گوییم شما مذهبت را عوض کن؛ ما مى‏گوییم شیعه و سنى باید همیشه سر عقل باشند؛ همچنان که بحمداللَّه در دوران انقلاب اسلامى، در کشور ما مشاهده شد. نگذارند دشمن از اختلافات اینها سوءاستفاده کند. برگزارى هفته‏ ى وحدت، براى این است.

سخنرانى در دیدار با گروه کثیرى از آزادگان و اقشار مختلف مردم، در اولین روز از هفته‏ وحدت | ۱۱/۷/۱۳۶۹

 

حدیث (۱) پیامبر صلى ‏الله‏ علیه‏ و‏ آله:

اِعلَموا اَنَّ اللّه‏َ تعالى قَد فَرَضَ عَلَیکُم الجُمُعَةَ فَمَن تَرَکَها فى حَیاتى وَ بَعدَ مَماتى وَ لَهُم اِمامٌ عادِلٌ اِستِخفافا بِها وَ جُحودا لَها فَلا جَمَعَ اللّه‏ُ شَملَهُ وَ لا بارَکَ لَهُ فى اَمرِهِ اَلا وَ لا صَلاةَ لَهُ اَلا وَ لا زَکاةَ لَهُ اَلا وَ لا حَجَّ لَهُ اَلا وَ لا صَومَ لَهُ اَلا وَ لا بَرَکَةَ لَهُ حَتّى یَتوبَ؛

بدانید که خداوند متعال نماز جمعه را بر شما واجب ساخته است پس آنان که در زندگى و پس از مرگ من، از روى سبک شمردن و یا انکار، آن را ترک کنند، با وجود این‏که پیشواى عادلى دارند، خداوند وحدتشان نبخشد و در کارشان برکت ندهد، آگاه باشید نه زکات، نه نماز، نه حج و نه روزه آنان پذیرفته است. بدانید که زندگى آنان برکتى نخواهد داشت، مگر توبه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد